سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یاد خدا، لذّت دوستداران [ خدا ] است . [امام علی علیه السلام]

خورشید بی غروب

 
 
چرا اسمت رو بگم؟(شنبه 87 اردیبهشت 14 ساعت 2:49 عصر )

  چرا اسمت رو بگم..................................وقتی که اسمت من رو از زندگی سیر می کنه      چرا یادت بکنم....................وقتی که یادت منو پا بند و اسیرم  می کنه               وقتی  قلبت واسه من سنگ سبور نیست چرا من .............................................شعرمو واست بگم            وقتی عشقت واسه من اروم جون نیست چرا من .......................................شعرمو واست بگم                وقتی اینقدر دلامون دلامون از همدیگه دوره شده......................................چرا ترکت نکنم              وقتی که قلبم رو مثل شمشیر شکستی .................................چرا اسمت رو بگم      اگر عهدی که شکستی .......................................چرا یادت بکنم   ؟؟